Eén inlogsysteem voor alle bibliotheekdiensten

Gepubliceerd op: 21 juni 2024 06:43

Vanaf 21 juni 2024 verandert het inloggen bij Bibliotheek Dinkelland. We stappen samen met alle openbare bibliotheken over op één inlogsysteem.

Met jouw account kun je inloggen bij jouw eigen bibliotheek, maar bijvoorbeeld óók bij de online Bibliotheek om e-books of luisterboeken te lenen. Je hoeft dan nog maar één gebruikersnaam en wachtwoord te onthouden om van alle online diensten van de bibliotheek gebruik te maken.

Het enige wat jij hoeft te doen voor het nieuwe inlogsysteem is na 21 juni een keer inloggen. In een e-mail die je van ons ontvangt, zie je jouw gebruikersnaam. Dit kan dezelfde gebruikersnaam zijn als die je al gebruikte. Je wachtwoord blijft hetzelfde.

Persoonlijk bericht

Al onze klanten krijgen persoonlijk bericht met informatie. Heb jij geen e-mail ontvangen? Kijk eerst in de ongewenste mail/spam. Misschien is de mail dan wel te vinden. Zo niet; dan is misschien het e-mailadres wat wij gebruiken niet juist. Geef in dat geval het juiste e-mailadres door zodat je altijd op de hoogte wordt gehouden van belangrijke wijzigingen.

Lees alles over het nieuwe inlogsysteem