Uitnodiging Opening van de nieuwe Bibliotheek Emter!

Gepubliceerd op: 2 mei 2024 11:23

Op vrijdag 24 mei wordt Emter om 11:30 uur officieel geopend door wethouder Benno Brand. Daarna is er tot 20:00 uur een feestelijk open huis. We heten je graag van harte welkom!

Programma
Houd voor het volledige programma de website in de gaten. Volg een rondleiding door het gebouw, doe mee aan een workshop, luister naar muziek onder het genot van een hapje en drankje. Er is voor jong en oud de hele dag van alles te doen!

Over de Bibliotheek
Naast lenen, lezen en ontmoeten, biedt Emter nog veel meer. Zo is er een Basislab, waar je kennis kunt maken met allerlei nieuwe technieken. Je bent welkom om te studeren of werken, een kop koffie te drinken of kom langs om een gezellig praatje te maken. Er zijn meerdere ruimtes die je kunt gebruiken of huren voor verschillende doeleinden. Én organiseren we nog allerlei activiteiten dus voor iedereen is er iets leuks te doen.

Actie 3 maanden gratis lid!
Als je uiterlijk 20 juli 2024 lid wordt, krijg je 3 maanden lidmaatschap cadeau. Dus niet 12, maar 15 maanden lees- en luisterplezier voor dezelfde prijs! Kinderen tot 18 jaar kunnen altijd gratis lid worden.

Emter
Profietstraat 4A